WSV WELL DOET MEE AAN DE GROENE CLUB

De Groene Club is een programma van de KNVB en wordt gesubsidieerd door de gemeente Maasdriel. Het biedt inzicht in de huidige situatie van onze vereniging met betrekking tot ons energieverbruik.

Na een scan van ons gas- en electriciteitsverbruik wordt er een advies uitgebracht, specifiek gericht op onze vereniging. Met dit advies kunnen we diverse keuzes maken met betrekking tot verduurzamen. Dit kan variëren van LED verlichting, zonnepanelen tot isoleren.

De Groene Club helpt ons verder bij het zoeken van partners om het te realiseren, het vinden van oplossingen om het te financieren en het aanvragen van het maximale subsidiebedrag van 30% op de totale investering.

Kortom een unieke kans om in stappen, via verantwoorde keuzes en met de steun en instemming van de leden onze club duurzaam en toekomstbestendig te maken.